نخستین نشست از سلسله جلسات گفتمان ازدواج در یزد برگزار شد


یزدفردا "نخستین نشست از سلسله جلسات گفتمان ازدواج با موضوع ازدواج موفق و با سخنرانی حجت الاسلام داستانپور در محل تالار تربیت معلم استان یزد برگزار شد.
در این نشست که با حضور600 نفر از جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان برپا شد دبیر شبکه فعالین ازدواج استان یزد ضمن خیر مقدم به حاضران ، هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ضرورت پرداختن به مسئله ازدواج و ارتقاء سطح آگاهی آنان در این حوزه دانست و افزود این شبکه بر آن است که این گونه برنامه ها تداوم داشته باشد .

وی به فعالیت های انجام شده و در دست اقدام شبکه شفا استان یزد اشاره کرد و در بخش تسهیلات از راه اندازی کانون پیوند مهر در این استان خبرداد.

" علی پارسا" در ادامه گفت: این کانون با هدف برگزاری کلیه مراسمات عقد و عروسی( از قبیلسفره عقد، لباس عروس، آرایشگاه، فیلمبرداری، میوه و شیرینی، سالن عروسی، گل و کارت دعوت) برپا شده است.
وی افزود: در بخش دیگری از تسهیلات شبکه " شفا" استان یزد مقدمات راه اندازی مجمع خیرین و خادمین امرازدواج در این استان انجام شده و رایزنی های صورت گرفته در مرحله پایانی است.
دبیر شبکه " شفا" استان یزد به افتتاح نمایشگاه و فروشگاه این شبکه با هدف دسترسی آسان جوانان و زوجین جوان به منابع ازدواج از قبیل (انواع کتب با موضوعات متعدد ، cd با عناوین مختلف ، کاریکاتور ازدواج ، پوستر آیات و روایات و نکات کلیدی ازدواج )اشاره نمود.
" علی پارسا" در پایان این نشست از ادامه این سلسله جلسات با حضور" دکتر حبشی" خبر داد و گفت: نشست آینده با موضوع"مدیریت مسائل جنسی" 14 اسفند ماه در محل تالار تربیت معلم این استان برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند برای تهیه کارت ورود به شبکه فعالین ازدواج استان یزد مراجعه نمایند.

 گفتنی است تفاوت عشق و شیفتگی ، انواع ازدواج های ناموفق ، باید ها و نباید های دوران عقد از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست توسط استاد داستانپور بود.

 لازم به ذکر است در حاشیه این نشست نمایشگاهی از محصولات فرهنگی در حوزه ازدواج برپاشد.


یزدفردا

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا